Dag 2: vertrek richting Johannesburg

4 april 2017 - White River, Zuid-Afrika

3:20 is het tijd om in te checken richting onze eindbestemming. Eindelijk!

Wat een lange en koude vlucht. Stomme airco!!! Bibberen, net op de Noordpool. Maar we hebben toch een paar uurtjes kunnen slapen. Om 10u15 zijn we geland in Johannesburg. 24u onderweg geweest, dus we waren erg blij om terug op de grond te staan.

Eerst nog wat geld wisselen, bagage ophalen en met de groep de gids zoeken.

We zien daar een "oudere" man staan en die blijkt inderdaad onze gids te zijn. Als dat maar goed komt! ;-)

Toch al buiten een beetje van de eerste heerlijke zonnestralen genoten! Zalig ;-)

Maar daarna... De bus in voor de volgende 5 uur! Na 2 uur rijden zijn we wel even gestopt in een wegrestaurant want iedereen had heel veel honger. Wat een prachtig uitzicht daar!!! Waaaw!!! Daarvoor komen we dus naar hier :-P Zebra's, struisvogels,... Aan het drinken van een riviertje in de natuur. Prachtig om zien.

Tijdens de busrit zijn ook de landschappen prachtig om te zien. Net of we in een of andere film zijn beland!

Om 17u arriveren we in de "White River" waar we 1 nachtje blijven slapen. Douchen, apperirief drinken en met de groep aan tafel.

Daarna nog even wat mailtjes lezen, Weerinfo opzoeken voor morgen als we de big 5 gaan spotten! Spannend...

Slaapwel!!!