Dag 12: Het vervolg van onze strandvakantie.

26 juli 2013 - Pattaya, Thailand

Na een stapje in de wereld gezet te hebben gisteren, hebben we vandaag wat langer geslapen. Om half 7 opgestaan, zodat we rond 8u aan het ontbijt zaten. Daarna hebben we een ontspannende dag aan het zwembadg gehad. Dus geen uitstappen vandaag, leuk! Enkel genieten van de stralende Thaise zon en de mooie omgeving hier.

Aangezien ons mama niet lang kan stil zitten en liggen is ze op verkenning gegaan langs het strand. Rond de middag hebben we aan het strans dan ook iets kleins genomen om te eten, omdat ze een leuk plekje daar gezien had. In een echt visrestaurant hebben we heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

Na de lekkere maaltijd zijn we terug even gaan zwemmen en hebben we een dutje gedaan aan het water.

Verder hebben we na het buffet 's avonds nog langs het strand gewandeld. Ons mama heeft ook bij een kleermaker een blauw kleedje op maat laten maken. Morgen rond 17u moet ze teruggaan om het te passen. De Walking street hebben we gelaten voor wat ze was. Na gisterenavond hadden we er meer dan genoeg van. We zijn nog even wat winkels binnen geweest en nu op tijd ons bed in. Zo kunnen we morgen nog genieten van de allerlaatste dag in Pattaya voor we weer richting België vliegen.

Morgenavond komt de bus ons om 20u ophalen. Zondag in de namiddag komen we aan in Zaventem!

1. Anke Sterckx:
    26 juli 2013
    Geniet van jullie laatste dag!
  2. Stein:
    26 juli 2013
    Geniet nog van de laatste uurtjes in Thailand en .... een goeie terugreis!! (Elke, houdt elle ma haar pilleke klaar èh!)
    Stein