Dag 13: De laatste dag in Pattaya.

27 juli 2013 - Pattaya, Thailand

Vandaag is het onze laatste dag in Pattaya en ook in Thailand. Na ons ontbijt zijn we nog even aant het strand gaan liggen. Rond 12u hebben we uitgecheckt.

In het visrestaurant van gisteren zijn we ook vandaag iets gaan eten. Heel lekker zo een halve ananas met rijst, groenten en vis. Leuk om de reis zo te eindigen.

Na de lunch laten we ons nog even verwennen. Voor 100 Bath (€ 2,5) laat ik een voetmassage doen en ons mama kiest voor 100 Bath (€ 2,5) een pedicure. Allebei heel goed en zalig!

Rond 17u zijn we nog even gaan kijken voor ons mama haar kleedje. Het is heel mooi, maar het kleedje moet nog wat versmald worden. We spreken met de kleermaker af dat het om 19u naar ons hotel wordt gebracht.

We hebben ok nog een Boeddha beeldje gekocht om mee naar huis te nemen.

Rond 19:30 eten we op het strand nog een pistoletke met een yoghurtje. Zo kunnen we er weer tegen tot in de vlieger. Daar is het all in, dus aan eten en drinken geen gebrek.

De bus komt ons zo ophalen en dan naar het vliegveld van Bangkok.