Dag 5: richting Pretoria

7 april 2017 - Pretoria, Zuid-Afrika

Vandaag om 5u werden we gewekt door de kok. Met al zijn potten en pannen was er een orkest dat als wake up call was. Het is eens iets anders om zo wakker te worden. Om 6u met ons lunchpakket de bus op.

Na 2u rijden komen we aan bij de panoramische route. Een prachtig uitzicht. Echt genieten. Daarna verder gereden naar de blijde rivier en de treurige rivier. Over rotsen wandelen, riviertjes zien, ... Mooi!!! Ook stoppen we nog even bij de Lisbon watervallen.

Daarna weer de bus in voor een uurtje naar Gods window. Een balkon tussen de mooie natuur. Ook met een mooi uitzicht.

Toen kwam onze lunch. We stopten in een klein dorpje waar we even mochten rondlopen. We hebben een lekkere toast gegeten. Zo goedkoop, 2€ incl frietjes en salade.

Daarna om half 2 de bus op om uiteindelijk om 19u45 hier aan te komen in de zebra  country lodge. Uitgeput van de busreis, ons ma over haar toeren van de lange rit. Gelukkig na een douche en lekker eten terug beter gezind :-)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl